Over Ons

We zijn verheugd om aan te kondigen dat we een belangrijke mijlpaal hebben bereikt – onze 40 jarige jubileum! Het is een ongelooflijke prestatie waar we trots op zijn om te delen met onze gewaardeerde leden die ons geholpen hebben dit punt te bereiken.

Onze jachthaven biedt opties voor boten van alle soorten – sloepen, zeilboten en jachten – en we hebben hard gewerkt om eersteklas faciliteiten en services te bieden om ervoor te zorgen dat onze leden en passanten een comfortabel verblijf hebben.

We bieden ook concurrerende prijzen voor onze liggeld-diensten, en onze tarieven zijn ontworpen om aan een verscheidenheid van budgetten te voldoen.

Tot slot hebben we verschillende evenementen en activiteiten georganiseerd in onze jachthaven om een levendige sfeer te creëren en een sterk gevoel van gemeenschap onder onze leden te stimuleren. Graag onze agenda checken voor de laatste updates en sluit je aan voor een onvergetelijke ervaring.

Aandachtspunten

• Milieuplan
  • Veiligheidsplan
  • Statuten en reglementen
“Een veilige vaart is een goede vaart”
Coen Deckwitz

Ons Team

Henk Bosma

Joop Peijnenburg

Penningmeester

Ronald Wiekenkamp

Penningmeester

René Boumans

Secretaris

Rinse Fine

Havenmeester

Purmerend een stad voor bootliefhebbers

Purmerend is een charmante stad met prachtige waterwegen, perfect voor bootliefhebbers. De gunstig gelegen havens bieden geweldige uitzichten op de stad, ideaal voor ontspannen cruisen of spannende watersporten. Of je nu op zoek bent naar een ontspannende dag aan boord, een avontuur vol plezier of een romantische avond, Purmerends havens hebben voor ieder wat wils. Ze bieden een unieke en onvergetelijke ervaring en maken Purmerend een must-visit plek om de schoonheid en charme van Nederland vanuit een ander perspectief te ervaren.