De vereniging beheert de volgende kades

• Noord-Hollands kanaal beide zijde van de sluis
  1. Kanaalschans
  2. kanaalkade
  3. Beemsterburgwal
  • langs de Where
  1. Whereplantsoen
  2. Molenplantsoen
  3. Overweersepolderdijk
  4. Prinsenhof
  5. Veilinghof

Binnenhaven de Where

Gelegen in de nabijheid van het nieuwe havenkantoor en de faciliteiten, is onze gezellige plek perfect voor mensen die hun boot willen aanleggen en willen genieten van de lokale scene. Met een aantal supermarkten om de hoek biedt onze locatie ongeëvenaarde gemakken. Bovendien biedt onze plek aan de beroemde Koemarkt een diverse reeks cafés en restaurants voor iedereen die de lokale keuken wil verkennen. Het gebied is altijd bruisend van activiteit, wat ervoor zorgt dat er altijd iets spannends te beleven is. Of je nu wilt ontspannen op je boot of alles wat de stad te bieden heeft wilt verkennen, onze locatie is de perfecte plek om achterover te leunen en te genieten.

Beemsterburgwal

Afmeer en evenementen kade. Tijdens Open Monumentendag liggen er historische schepen aan de Beemsterburgwal die gratis toegankelijk zijn. Er kan dan een rondvaart onder zeil op het Noordhollands Kanaal worden gemaakt. Bezoek Komcert op de Beemsterburgwal voor geweldige muziek, eten en drinken. Geniet van optredens van lokale muzikanten en laat je onderdompelen in de goede sfeer. Kom naar de Beemsterburgwal voor de solarbootrace! Leer over zonne-energie voor boten en geniet van een spannend buitenevenement waarbij duurzaamheid in actie wordt getoond. De Zonnebloemboot biedt jaarlijks een voorjaarsreis voor oudere passagiers aan om te genieten van een dagje op het water. En natuurlijk het jaarlijkse Sinterklaas

Kanaalkade

Als je van plan bent om je boot in de buurt van de historische koemarkt in Purmerend aan te leggen, zijn er volop opties om uit te kiezen, maar er is geen betere dan de Kanaalkade. Gelegen in het Noord-Hollands kanaal, biedt de Kanaalkade voldoende ruimte voor jachten. Nieuwe, state-of-the-art steigers zijn enkele jaren geleden geïnstalleerd, waardoor een soepele en moeiteloze docking-ervaring is gegarandeerd. Betaling is ook gemakkelijk gemaakt met de handige aanuit.net. Met verschillende winkels op slechts een korte loopafstand kun je gemakkelijk voorraden inslaan of jezelf trakteren op lekkernijen. Bovendien is er een ruime keuze aan cafés en restaurants in de omgeving die aan alle smaken tegemoetkomen, wat de perfecte gelegenheid biedt om te genieten en te ontspannen.

Kanaalschans

Er zijn ligplaatsen beschikbaar voor sloepen en plezierjachten aan de nieuwe steigers die er sinds enkele jaren zijn. Betaling kan zonder gedoe worden gedaan met de aanuit.net, waardoor contante transacties overbodig zijn. Bovendien biedt deze locatie u toegang tot een scala aan restaurants in de directe omgeving, waardoor het gemakkelijk is om een maaltijd in de stad te nuttigen. Geniet van uw verblijf!

Purmerend en omgeving

Zo kun je bijvoorbeeld varen om het UNESCO werelderfgoed De Beemster of de vele andere oer-Hollandse vaargebieden in de buurt van Purmerend. Er zijn verschillende vaarroutes die je kunt varen.